Strategii şi tehnici de vânzare pentru antreprenori

Marketing profesioniștii folosesc metode de vânzare încrucișată și upselling pentru a încuraja clienții să cumpere mai multe produse şi servicii. În plus, permite afacerilor să fie sustenabile și să concureze cu alte companii de pe piață. Această formare online a întrunit circa 50 antreprenori în data de 11-12 iulie 2023 organizată de Instituţia Publică Organizaţia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului şi filiala Edineţ a CCI RM în cadrul Programului de Educaţie Antreprenorială, componenta Eficientizarea  ideii de afaceri. Sesiunea de instruire a fost adresată antreprenorilor care doresc să învețe diverse strategii și tehnici de vânzare. Obiectivele programului de instruire, subiectele de conţinut şi activităţile procesului de învăţare au fost concepute şi oferite de către filiala Edineţ a CCI pornind de la necesităţile existente de dezvoltare şi aşteptările participanţilor, astfel sesiunea de instruire devenind personalizată pentru acest grup.

Urmare instruirii particpanţii au vociferat că vor asigura o schimbare în activităţi ulterioare de dezvoltare a companiilor sale prin planuri individuale de marketing, activităţi de împărtăşire a experienţei de implementare a celor învăţate cu colegii săi.

La sfârșitul acestui training, participanții au fost  capabili să învețe și şă înțeleagă elementele de bază ale vânzării, să  utilizeze diverse tehnici și strategii de vânzare pentru a atinge obiectivele de vânzări, să dezvolte și îmbunătățească relațiile cu clienții. Totodată, dorim să menţionăm concluziile participanţilor cu privire la creșterea competitivității IMM-urilor prin utilizarea tehnologiilor avansate în domeniul marketingului și vânzărilor care ulterior vor duce spre o activitate economica prosperă prin satisfacerea cerintelor efective ale consumatorului;

Feedbackul participanților a fost foarte pozitiv, aceștia precizând că sunt mai conștienți de importanța în dezvoltarea de competențe, cunoștințe și îmbunătățirea abilităților moderne de marketing orientat spre creșterea vânzărilor.

De menţionat, echipa noastră este prezentă nu doar în organizarea cursurilor de instruire dar și în comunicare post-instruire și a suportului informațional, iar sustenabilitatea este un criteriu deosebit de important în activitatea noastră privind  cursurile de instruire, astfel crearea și gestionarea grupurilor din social media (Viber, Facebook) ne permite să urmărim evoluția membrilor și să intervenim cu un suport informațional şi de ghidare la necesitate;

Distribuie acest articol: